Cum achit factura?

Cum achit factura?


    Incasarea contravalorii facturilor se poate efectua prin:
  • Debit direct - plata prin serviciile bancare (pentru utilizatorii care au cont bancar/ contract cu banca respectiva).
  • Serviciul Internet Banking al bancii utilizatorului, situatie in care se vor specifica informatii de pe factura (beneficiar: CATD, cont IBAN, explicatii: cod abonat, nume, adresa/factura/valoare etc).
  • card bancar la automatele de plati neasistate BT EXPRESS ale Bancii Transilvania.
  • aplicatia de plati electronice PAGO.
  • Numerar sau POS bancar la casieriile CATD din Centrele Operationale sau la Centrul de incasare de la sediul unitatii din Targoviste, str. I.C.Bratianu, nr. 50. Plata in numerar se face intr-un plafon maxim de 5000 lei/factura, iar diferenta se achita prin virament bancar, atunci cand factura depaseste valoarea de 5000 lei.
  • Numerar prin terminalele partenerilor non-bancari: PayPoint, Payzone, Un-doi Centru de plăți.
  • Numerar prin casieriile Bancii Cooperatiste Mihai Viteazu, pe baza facturii.
  • Prin PORTAL - plata prin procesatorul de plati EuPlatesc (pentru utilizatorii care au card bancar securizat si au creat cont pe Portal Clienti).

Pot sa-mi platesc datoriile esalonat (in rate)?

Pot sa-mi platesc datoriile esalonat (in rate)?

Prezentandu-va la Birou Incasari-Camera 9, din sediul nostru de pe Bd. I.C.Bratianu, nr.50, puteti sa va stabiliti termenele de plata a datoriei.

Platesc si pierderile de apa?

Platesc si pierderile de apa?

Pierderile de apa din instalatia interioara a imobilului sunt suportate de catre proprietar (responsabilitatea furnizorului se opreste inainte de contorul din caminul de bransament).

Pierderile din reteaua publica de distributie sunt suportate de catre Compania de Apa Targoviste.

De ce platesc mai mult decat arata apometrul din casa?

De ce platesc mai mult decat arata apometrul din casa?

Deoarece apometrul din apartament nu este "de facturare" ci numai "de repartitie", el avand doar rolul de a stabili baza de pornire pentru calculul cantitatii de apa ce urmeaza a fi facturata.

Cauzele pot fi:

  • pierderi in instalatiile comune ale scarii
  • furtul de apa
  • nedeclararea cantitatii reale de apa inregistrata prin apometre
  • erori de inregistrare, din cauza diferentei de clasa de precizie a apometrelor etc.

Regula de repartitie a eventualelor cantitati de apa, care nu se regasesc la citirea apometrului general fata de citirile apometrelor din apartamente, se stabileste de catre Asociatia de Proprietari prin contract.

De ce platesc apa de ploaie?

De ce platesc apa de ploaie?

NU platiti apa de ploaie, ci serviciul efectuat de Compania de Apa, care include si colectarea, transportul si epurarea apelor provenite din precipitatii.

Lunar, Administratia Nationala de Meteorologie - Centrul Meteorologic Regional Muntenia ne transmite cantitatea de precipitatii de pe unitatea de suprafata (m3/m2). Aceasta se inmulteste cu suprafata(declarata de dumneavoastra la incheierea contractului cu Compania de Apa)-de pe care se colecteaza apa pluviala si apoi cu tariful pentru canalizare.

Baza legala care reglementeaza facturarea acestui serviciu este Legea Nr.241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare.

Cand sunt debransat?

Cand sunt debransat?

Conform legii, in caz de neplata a facturii, după 45 de zile de la emiterea acesteia, se poate opri furnizarea apei.

Cum pot fi rebransat?

Cum pot fi rebransat?

După ce ati platit toate sumele restante sau prin semnarea unui angajament de plata cu plata esalonata a sumelor restante si taxa de rebransare. Reluarea furnizarii serviciului de apa si de canalizare se va face in termen de maximum 5 zile lucratoare de la efectuarea platii.

De ce este obligatorie racordarea la reteaua de canalizare?

De ce este obligatorie racordarea la reteaua de canalizare?

In conformitate cu prevederile Legii serviciului de alimentare cu apa si de canalizare nr. 241/2006 este obligatorie racordarea utilizatorilor la reteaua de canalizare acolo unde exista retea de canalizare.

Va prezentam articolele din Legea 241/2006 –republicata care fac referire la acest lucru:

  • Art. 31. pct. (14) Utilizatorii, persoane fizice sau juridice, inclusiv cei care au sisteme proprii de alimentare cu apa, au obligatia de a se racorda la sistemele publice de canalizare existente sau nou-infiintate, daca acestia nu detin statii de epurare avansata care respecta conditiile de descarcare a apelor epurate in mediul natural.
  • Art. 39. pct. (5) Constituie contraventie nerespectarea de catre utilizatori a prevederilor art. 31 pct. (14) si se sanctioneaza cu amenda de la 2.000 lei la 4.000 lei.
  • Art. 40. pct. (2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la art. 39 pct. (5) se face de catre personalul imputernicit al Garzii Nationale de Mediu.

In localitatile unde nu exista retele de canalizare, pana la realizarea lor, utilizatorii sunt obligati sa colecteze apa uzata in bazine etans vidanjabile sau ministatii de epurare care sunt construite si exploatate astfel incat sa nu se aduca prejudicii mediului si starii de sanatate a populatiei.

Vidanjarea apelor uzate se va face de catre operatorul regional sau de catre un agent economic autorizat care a obtinut de la operator acceptul privind locul si conditiile de evacuare a apelor uzate provenite din procesul de vidanjare.

Care sunt avantajele implementarii unui sistem de citire automata a contoarelor de apa?

Care sunt avantajele implementarii unui sistem de citire automata a contoarelor de apa?


Avantajele implementarii unui sistem de citire automata a contoarelor de apa sunt:

  • Utilizarea eficienta a resurselor umane implicate in procesul de citire, prin imbunatatirea coordonarii echipei de cititori, concomitent cu o reducere a costurilor operationale;
  • Micsorarea timpului alocat activitatilor de citire prin automatizarea proceselor de citire, service sau de facturare a consumurilor;
  • Eliminarea erorilor umane care apar in procesul de citire clasica a datelor, prin renuntarea la munca cu documente scrise pe hartie;
  • Reducerea intarzierilor in procesul de facturare si imbunatatirea cash-flow-ului, concomitent cu obtinerea unor facturi de consum exacte;
  • Eliminarea deranjarii abonatilor, prin utilizarea metodelor de preluare automata a datelor;
  • Cresterea satisfactiei clientilor prin imbunatirea serviciilor prestate.

Informatii de interes

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anunt privind selectia Consiliul de Administratie Anunt privind selectia pentru o pozitie de membru in Consiliul de Administratie al Societătii CATD S.A. Mai mult...
Anunt privind selectia directorilor si managerilor Anunt privind selectia Directorului general, Directorului economic, Directorului Tehnic si de Productie, Managerului de dezvoltare... Mai mult...
Chestionar Feed-Back In vederea analizei nivelului de satisfactie a clientului, privind serviciile de alimentare cu apa si de canalizare prestate de Co... Mai mult...
Anunt privind obligativitatea racordarii la sistemele publice de canalizare         Anunt privind obligativitatea racordarii la sistemele publice de canalizare ... Mai mult...
Informare cu privire la prețul apei potabile Informare cu privire la prețul apei potabile produsă, transportată și distribuită si tariful pentru canalizare – epurare, pentru întrea... Mai mult...

Contact

adresa Adresa

Bd. I.C.Bratianu, nr.50,Targoviste,
cod 130055

adresa Telefon

0245614403

0311303535 (Call Center)

0800800168 (Tel Verde)

Fax

004 0245611774

adresa e-mail

secretariat@catd.ro

Copyright © 2011 Compania de Apa Targoviste Dambovita. Toate drepturile rezervate